dTest: E-shop není půjčovna – kdy se zboží vrátit nedá?
Mnozí spotřebitelé rádi nakupují na internetu a spoléhají přitom na to, že zboží mohou jednoduše vrátit nebo dokonce vůbec nevyzvednout. Ovšem vrátit zboží v některých případech nelze a hrát mrtvého brouka může způsobit další problémy.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 5.5.2017 v 18:35, prečteno: 3x

nejlepší články ze dne: 05. 05. 2017

Související články

dTest: Jak vybrat bezpečný e-shop?
Řada lidí dává před náročnou túrou po nákupních centrech přednost pohodlí online nakupování. Špatný výběr internetového obchodu může vést k pozdějším reklamacím či náročnému vymáhání spotřebitelských práv. Jak vybrat správný e-shop a nespálit se?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 7.3.2019 v 18:35, zobrazit podobné
dTest: Co s nevhodnými dárky? Vrátit, vyměnit nebo prodat
Každoročně na nás pod stromečkem čekají dárky, které nám mají udělat radost. Co když ale nesedí nebo neodpovídají našim představám? Vracet či měnit zboží je poměrně běžné, ale radíme jednat zavčasu. Navíc toto právo neplatí všude a rozhodně není neomezené.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 19.12.2017 v 13:35, zobrazit podobné
dTest: Když se Ježíšek netrefí aneb Jak vrátit vánoční dárek
Vánoční dárek od někoho blízkého potěší každého. Co ale dělat, když se stejných dárků sejde více nebo něco na dárku nesedí? Pokud je dárek z e-shopu, lze využít práva na odstoupení od smlouvy, tedy jej vrátit. Jaká pravidla platí pro vracení zboží? A jak je to u kamenných prodejen?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 19.12.2018 v 18:35, zobrazit podobné
dTest: Můžete při nákupu v e-shopu zboží vždy do 14 dnů vrátit? Kdepak, existuje řada výjimek
Většinou dobře víme, že při nákupu v internetovém obchodě můžeme odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Z každého pravidla však existují výjimky a nejinak je tomu i při odstupování od smlouvy uzavřené na dálku. Lístky na koncert, rodinnou fotoknihu ani záclony ušité na míru už do e-shopu nevrátíte. A jak je to v případě služeb objednaných přes internet?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 4.10.2017 v 13:35, zobrazit podobné
dTest: Označení CE není zárukou kvality ani bezpečnosti
Spoléháte na to, že označení CE na zboží zaručuje kvalitu a bezpečnost? Chyba.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 4.1.2018 v 22:35, zobrazit podobné
dTest: Koupili jste použité zboží? I tak jej můžete reklamovat
E-shopů s použitým zbožím je na internetu celá řada. Lze tu sehnat knihu, která je již v knihkupectvích vyprodaná, značkovou kabelku za zlomek ceny nebo zboží, které bylo pouze rozbaleno a nikdy nepoužito. Co když se ale na takto zakoupené věci objeví vady? Jaké nedostatky se dají považovat za vadu a jaké ne? Je možné reklamovat použité zboží?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 3.4.2019 v 17:35, zobrazit podobné
dTest: Kupujete na internetu použité zboží? A víte, jak jej případně reklamovat?
Sehnat knihu, která je již v knihkupectvích vyprodaná, značkovou kabelku za zlomek ceny nebo zboží, které bylo pouze někým rozbaleno a je tudíž levnější – to jsou některé z důvodů, proč lidé nakupují na e-shopech s použitým zbožím. A že je jejich škála na internetu skutečně široká. Ale co když později zjistíte, že je výrobek vadný? Dá se použité zboží reklamovat stejně jako to nové?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 3.5.2018 v 14:35, zobrazit podobné
dTest: Poznáte podvodný e-shop?
Podvodnými e-shopy se to na internetu jen hemží. Jak je ale poznat a nespadnout do pasti? Spolehlivý detektor podvodných internetových obchodů zatím bohužel vynalezen nebyl. Existují ale indicie, které vám mohou napovědět, zda je ten, v němž nakupujete, skutečně seriózní. Které to jsou?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 2.11.2017 v 15:35, zobrazit podobné
dTest: Spotřební zboží nakupujeme častěji než v minulosti
Podle průzkumu belgické spotřebitelské organizace Test-Achats se nákupní chování řídí zejména typem výrobku a povahou zákazníka. Vyhledáváme tipy a zboží na internetu, ale raději nakupujeme naživo. A čím jsme impulsivnější, tím častěji některých nákupů litujeme.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 11.3.2018 v 16:35, zobrazit podobné
dTest: Co dělat, když se dárek rozbije
Může se stát, že některý z vánočních dárků nefunguje nebo má vady. Jak řešit takovou reklamaci? Věděli jste, že dárce může obdarovanému postoupit právo reklamovat? Ale co když pořídil zboží ve výprodeji či v akci? A jak je to s darovanými poukázkami či vouchery na zboží, pokud propásnete datum jejich platnosti?
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 21.12.2017 v 20:35, zobrazit podobné
TOPlist