Nejčtenější v danném dni? Historie článků

květen 2019
Po 6132027
Út 7142128
St18152229
Čt29162330
310172431
So4111825 
Ne5121926 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server politicke-listy.cz na články o politice 3.913x, což odpovídá cca 204.175-ti odkázaným článkům ročně.

Inzerce

  • Pořiďte si ready made společnost a podnikejte ihned s Pbo.cz

  • Pokud chcete ušetřit za povinné ručení, doporučujeme Vám iPojisteni.cz.
ČTÚ: Tabulka směrování tísňových volání na číslo 112 pomocí NRN pro eCall
Český telekomunikační úřad v souvislosti s Rozhodnutím Evropského parlamentu a Rady č. 585/2014/EU ze dne 15. května 2014, o zavedení interoperability služby eCall umožňující tísňového volání z vozidlové jednotky na číslo tísňového volání 112 v celé EU od 1. října 2017, zveřejňuje síťová směrovací čísla NRN (Network Routing Number) pro směrování volání služby eCall na jednotné evropské číslo tísňového volání 112. Síťová směrovací čísla NRN umožňují odlišit případy pro automatickou a manuální aktivaci systému eCall v České republice.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 16.5.2017 v 13:35, prečteno: 3x

nejlepší články ze dne: 16. 05. 2017

Související články

Sehnalová (ČSSD): Nejdřív pásy. Potom airbagy. Od dubna i eCall
Systém veřejného tísňového volání eCall, který v případě vážné dopravní nehody automaticky vytočí číslo 112 a zavolá záchrannou službu, je od 31. března instalován do všech nových modelů automobilů a lehkých užitkových vozů.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 3.4.2018 v 15:35, zobrazit podobné
BESIP: Systém včasného přivolání pomoci eCall se naostro spustí od 1. dubna
Systém automatického tísňového volání (eCall) se od 1. dubna oficiálně spouští do ostrého provozu.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 23.3.2018 v 13:35, zobrazit podobné
HZS ČR: Spouštíme příjem eCall – automatického tísňového volání z vozidla
Na konci září došlo ke spuštění systému eCall – celoevropského systému automatického tísňového volání z vozidla. Tento elektronický bezpečnostní systém byl vyvinut za účelem zrychlení a zpřesnění identifikace volajícího při závažných dopravních nehodách.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 25.10.2017 v 14:35, zobrazit podobné
Hasiči jsou na příjem eCall připraveni
Od 1. dubna 2018 mají výrobci aut povinnost vybavit nově schválený model auta systémem celoevropského automatického tísňového volání z vozidla eCall.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 31.3.2018 v 17:35, zobrazit podobné
Sehnalová (ČSSD): Bezpečnostní systém eCall sníží počet smrtelných nehod
V Dolní oblasti Vítkovic se dnes konala první část dvoudenní mezinárodní konference, věnované systému tísňového volání eCall. Akce, která byla spoluorganizována Ministerstvem dopravy ČR, Hasičským záchranným sborem České republiky a dalšími partnery, byla věnována vyhodnocení výsledků projektu HeERO, a možnostem dalšího využití systému eCall pro různé kategorie vozidel.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 30.10.2017 v 21:35, zobrazit podobné
HZS ČR: Zlomyslná volání na linku 112 nezůstanou bez trestu
Linky tísňového volání 112 a 150 obsluhují vyškolení operátoři, kteří mohou během hovoru identifikovat telefonní číslo, určit telefonního operátora, adresu volajícího z pevné sítě i přibližnou polohu volajícího z mobilního telefonu.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 11.2.2019 v 15:35, zobrazit podobné
Hasiči pořádají Den otevřených dveří při příležitosti Dne jednotného evropského čísla tísňového volání
112 je telefonní číslo pro bezplatné tísňové volání z pevných linek i mobilních telefonů v zemích Evropské unie. Na 112 se lze jako na jedinou tísňovou linku dovolat bez SIM karty, bez kreditu a pokud je na místě signál alespoň jednoho mobilního operátora.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 6.2.2017 v 20:35, zobrazit podobné
Svetozár Plesník: Směrování Kazachstánu ve světě čtvrté průmyslové revoluce
Co by měl Kazachstán udělat pro další "úspěšné směrování a adaptaci" ve světě čtvrté průmyslové revoluce? Odpověď na tuto otázku je uvedena ve zprávě leadera Republiky Kazachstán Nursultana Nazarbajeva, zveřejněného v médiích 10. ledna tohoto roku.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 19.1.2018 v 11:35, zobrazit podobné
Ministerstvo vnitra: Díky Národnímu informačnímu systému IZS jsou záchranáři rychlejší a efektivnější
Národní informační systém integrovaného záchranného systému (NIS IZS), jehož realizaci kontroloval Nejvyšší kontrolní úřad, umožňuje dokonalejší příjem tísňových volání, efektivní vysílání sil a prostředků, a hlavně koordinaci a rychlou komunikaci mezi jednotlivými složkami integrovaného záchranného systému. To vše přispívá ke zvýšení kvality veřejné služby poskytované občanům.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 9.1.2017 v 12:35, zobrazit podobné
Mládek zvažuje, že dá ceny volání a dat k antimonopolnímu úřadu
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) zvažuje, že kvůli cenám mobilního volání dá podnět k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Český telekomunikační úřad, který má tuto problematiku na starosti, nekoná, řekl dnes novinářům ministr Jan Mládek (ČSSD). ČTÚ je podle mluvčího Martina Drtiny připraven ministrovi pomoci při formulování podnětu na ÚOHS i ho seznámit s výsledky posledního podnětu, který k danému problému antimonopolnímu úřadu podal.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 17.2.2017 v 16:35, zobrazit podobné
TOPlist