Nejčtenější v danném dni? Historie článků

srpen 2019
Po 5121926
Út 6132027
St 7142128
Čt18152229
29162330
So310172431
Ne4111825 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server politicke-listy.cz na články o politice 2.185x, což odpovídá cca 114.010-ti odkázaným článkům ročně.

Inzerce

  • Pořiďte si ready made společnost a podnikejte ihned s Pbo.cz

  • Pokud chcete ušetřit za povinné ručení, doporučujeme Vám iPojisteni.cz.

Nejčtenější za 24 hodin na serveru stravník.cz

více na stravník.cz
Ombudsman ČEZ oslaví deset let. Dosud řešil případy 6913 zákazníků, vyhověl 769 z nich
Institut ombudsmana zavedla Skupina ČEZ jako první energetika v Česku před téměř deseti lety. Během této doby se zabýval podněty téměř sedmi tisíc klientů. Vyhověl 11 procentům žádostí.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 11.2.2019 v 11:35, prečteno: 6x

nejlepší články ze dne: 11. 02. 2019

Související články

ČEZ: Ombudsmana oslovilo už 6,5 tisíce zákazníků, vyhověl 752 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před téměř devíti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6515 klientů. Letos ho dosud oslovilo celkem 330 zákazníků. Nejvíce podnětů historicky směřuje do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 11.8.2018 v 15:35, zobrazit podobné
Ombudsmana kvůli elektřině loni oslovilo přes devět set zákazníků, vyhověl stovce z nich
Celkem 906 podnětů zákazníků obdržel v roce 2016 Ombudsman ČEZ. Jako oprávněné označil celkem 103 podání. Nejvíce reklamací se týkalo smluvních záležitostí a měření množství odebrané elektřiny. Za více než 7 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ téměř 5 000 podnětů.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 23.1.2017 v 14:35, zobrazit podobné
Ombudsmana ČEZ za osm let oslovilo už více než 6 tisíc zákazníků, vyhověl 730 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6 185 klientů. Loni ho oslovilo celkem 1 293 zákazníků. Nejvíce podnětů směřovalo do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 6.2.2018 v 12:35, zobrazit podobné
Ombudsmana ČEZ ve východních Čechách oslovilo více než 800 zákazníků, vyhověl 99 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru České republice začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty více než 6 tisíc klientů. Jen ve východních Čechách to bylo 836 podnětů zákazníků. Nejvíce podnětů dlouhodobě směřuje do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 17.2.2018 v 10:35, zobrazit podobné
MŠMT: Ombudsman řešil od začátku roku zejména šikanu a inkluzi
Školský ombudsman Ladislav Hrzal řešil za uplynulé tři měsíce 37 stížností. Nejčastějšími dotazy byly vztahové záležitosti mezi dospělými, přijímání dětí do MŠ a ZŠ a společné vzdělávání. Celkem bylo ombudsmanovi doručeno 335 dotazů, k dnešnímu dni je jich vyřízeno 282.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 27.4.2018 v 12:35, zobrazit podobné
Školský ombudsman řešil dva tisíce stížností
Školský ombudsman řešil v uplynulém školním roce stížnosti, které se týkaly zejména sporů mezi učiteli a vedením školy, rodiči a učiteli a mezi žáky navzájem. Hlavním tématem ombudsmana Ladislava Hrzala bylo řešení šikany na školách. Výsledky své činnosti shrnul ve výroční zprávě.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 8.11.2017 v 18:35, zobrazit podobné
Ombudsman: Obrana v daňové exekuci – jasněji v nejasných podáních
Ombudsman řešil případy dlužníků, kterým finanční úřady v daňové exekuci postihly bankovní účet. Na účet jim však chodila pouze mzda nebo důchod. Ty jsou chráněné a postihnout je lze pouze prostřednictvím srážek ze mzdy či důchodu. Zbylou část prostředků musí úřady dlužníkovi ponechat. Bohužel ne vždy se dlužníkům podařilo tuto situaci bez pomoci vyřešit. Ombudsman proto připravil nové informační letáky, které lidem pomohou se v problematice zorientovat. Současně Generální finanční ředitelství vydalo metodický pokyn, který sjednocuje a vyjasňuje postup finančních úřadů v případě nejasných podání.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 28.4.2019 v 19:35, zobrazit podobné
Školský ombudsman: Ředitelé a učitelé potřebují větší podporu
Školský ombudsman Ladislav Hrzal je ve funkci již pět měsíců. Z hlediska počtu podání stížností vidí ombudsman jako nejzávažnější problém právní pomoci ředitelů a pedagogů v situacích, které řeší a jsou leckdy složité profesně i lidsky. MŠMT proto zajistí právní osvětu vedení škol a vyšší právní podporu. Ve své činnosti se ombudsman zaměřuje především na problém šikany.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 13.2.2017 v 20:35, zobrazit podobné
Školský ombudsman: Ředitelé a učitelé potřebují větší podporu
Školský ombudsman Ladislav Hrzal je ve funkci již pět měsíců. Z hlediska počtu podání stížností vidí ombudsman jako nejzávažnější problém právní pomoci ředitelů a pedagogů v situacích, které řeší a jsou leckdy složité profesně i lidsky. MŠMT proto zajistí právní osvětu vedení škol a vyšší právní podporu. Ve své činnosti se ombudsman zaměřuje především na problém šikany.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 19.2.2017 v 21:35, zobrazit podobné
Ombudsman již čtyři roky zveřejňuje svá stanoviska
Před čtyřmi lety ombudsman spustil elektronickou evidenci, ve které si nejširší veřejnost může vyhledat stanoviska k jednotlivým případům, výzkumné zprávy, zprávy z navštívených zařízení nebo připomínky k zákonům. Zatímco některé soudy navzdory své povinnosti vyplývající z instrukce Ministerstva spravedlnosti dodnes nezveřejňují téměř žádné rozsudky, ombudsman jde příkladem a k dnešnímu dni zpřístupnil 3000 svých zpráv a zjištění.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 21.3.2019 v 16:35, zobrazit podobné
TOPlist