Nejčtenější v danném dni? Historie článků

únor 2019
Po 4111825
Út 5121926
St 6132027
Čt 7142128
181522 
So291623 
Ne3101724 
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server politicke-listy.cz na články o politice 3.400x, což odpovídá cca 177.407-ti odkázaným článkům ročně.

Inzerce

  • Pořiďte si ready made společnost a podnikejte ihned s Pbo.cz

  • Pokud chcete ušetřit za povinné ručení, doporučujeme Vám iPojisteni.cz.
Ombudsman ČEZ oslaví deset let. Dosud řešil případy 6913 zákazníků, vyhověl 769 z nich
Institut ombudsmana zavedla Skupina ČEZ jako první energetika v Česku před téměř deseti lety. Během této doby se zabýval podněty téměř sedmi tisíc klientů. Vyhověl 11 procentům žádostí.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 11.2.2019 v 11:35, prečteno: 6x

nejlepší články ze dne: 11. 02. 2019

Související články

ČEZ: Ombudsmana oslovilo už 6,5 tisíce zákazníků, vyhověl 752 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před téměř devíti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6515 klientů. Letos ho dosud oslovilo celkem 330 zákazníků. Nejvíce podnětů historicky směřuje do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 11.8.2018 v 15:35, zobrazit podobné
Ombudsmana kvůli elektřině loni oslovilo přes devět set zákazníků, vyhověl stovce z nich
Celkem 906 podnětů zákazníků obdržel v roce 2016 Ombudsman ČEZ. Jako oprávněné označil celkem 103 podání. Nejvíce reklamací se týkalo smluvních záležitostí a měření množství odebrané elektřiny. Za více než 7 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ téměř 5 000 podnětů.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 23.1.2017 v 14:35, zobrazit podobné
Ombudsmana ČEZ za osm let oslovilo už více než 6 tisíc zákazníků, vyhověl 730 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6 185 klientů. Loni ho oslovilo celkem 1 293 zákazníků. Nejvíce podnětů směřovalo do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 6.2.2018 v 12:35, zobrazit podobné
Ombudsmana ČEZ ve východních Čechách oslovilo více než 800 zákazníků, vyhověl 99 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru České republice začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty více než 6 tisíc klientů. Jen ve východních Čechách to bylo 836 podnětů zákazníků. Nejvíce podnětů dlouhodobě směřuje do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 17.2.2018 v 10:35, zobrazit podobné
MŠMT: Ombudsman řešil od začátku roku zejména šikanu a inkluzi
Školský ombudsman Ladislav Hrzal řešil za uplynulé tři měsíce 37 stížností. Nejčastějšími dotazy byly vztahové záležitosti mezi dospělými, přijímání dětí do MŠ a ZŠ a společné vzdělávání. Celkem bylo ombudsmanovi doručeno 335 dotazů, k dnešnímu dni je jich vyřízeno 282.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 27.4.2018 v 12:35, zobrazit podobné
Školský ombudsman řešil dva tisíce stížností
Školský ombudsman řešil v uplynulém školním roce stížnosti, které se týkaly zejména sporů mezi učiteli a vedením školy, rodiči a učiteli a mezi žáky navzájem. Hlavním tématem ombudsmana Ladislava Hrzala bylo řešení šikany na školách. Výsledky své činnosti shrnul ve výroční zprávě.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 8.11.2017 v 18:35, zobrazit podobné
Školský ombudsman: Ředitelé a učitelé potřebují větší podporu
Školský ombudsman Ladislav Hrzal je ve funkci již pět měsíců. Z hlediska počtu podání stížností vidí ombudsman jako nejzávažnější problém právní pomoci ředitelů a pedagogů v situacích, které řeší a jsou leckdy složité profesně i lidsky. MŠMT proto zajistí právní osvětu vedení škol a vyšší právní podporu. Ve své činnosti se ombudsman zaměřuje především na problém šikany.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 13.2.2017 v 20:35, zobrazit podobné
Školský ombudsman: Ředitelé a učitelé potřebují větší podporu
Školský ombudsman Ladislav Hrzal je ve funkci již pět měsíců. Z hlediska počtu podání stížností vidí ombudsman jako nejzávažnější problém právní pomoci ředitelů a pedagogů v situacích, které řeší a jsou leckdy složité profesně i lidsky. MŠMT proto zajistí právní osvětu vedení škol a vyšší právní podporu. Ve své činnosti se ombudsman zaměřuje především na problém šikany.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 19.2.2017 v 21:35, zobrazit podobné
MŠMT: Školský ombudsman se pyšní Zlatým oříškem
Školský ombudsman a zakladatel ankety Zlatý Ámos Ladislav Hrzal získal ocenění Zlatý oříšek.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 18.1.2019 v 21:35, zobrazit podobné
MŠMT: Školský ombudsman řeší stále více podnětů
Školský ombudsman Ladislav Hrzal přijal v první polovině letošního roku další stovky podnětů od pedagogů, žáků i rodičů. Nejčastějšími tématy k řešení byly stížnosti k prověření postupů ve vzdělávání nebo pracovněprávní oblasti a šikana.
zdroj: parlamentnilisty.cz, přidáno 8.7.2017 v 13:35, zobrazit podobné
TOPlist